TORNAR

CCOO Anoia se suma a la petició d'un màxim de 20 alumnes per aula de P3

Consideren que és una mesura necessària per salvar línies

ensenyament
Dijous, 25 febrer 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La sectorial d'Educació de CCOO a l'Anoia ha instat que "s'estableixi una ràtio màxima de 20 alumnes per classe abans que no comenci la preinscripció".  Aquesta ja va ser una de les peticions que els partits van fer en el ple de la setmana passada a Igualada. 

La possibilitat que es produeixin tancaments de línies de P3 a diferents centres públics ha motivat que el sindicat CCOO hagi engegat una campanya a nivell comarcal. Així, CCOO-Educació ha estat enviant a les regidories d'ensenyament i grups municipals dels principals ajuntaments de l'Anoia "una proposta de moció que, en línies generals, demana que Ensenyament aposti de manera sincera i decidida per la qualitat educativa i rebaixi les ràtios d'alumnat per a les aules de 3 anys".

El sindicat apunta que és important partir de la base d'aquesta ràtio i que "una supressió d'aules prèvia a la preinscripció ens duria a afirmar que l'administració no vol saber quines són les preferències de les famílies a l’hora d'escollir escola i per això decideix unilateralment quines i quantes aules de P3 públiques s'han de tancar". Afegeixen que "aImatge d'arxiu dels alumnes de P3 del CEIP Pompeu Fabra CCOO, creiem que ara és el moment de no tocar absolutament res en cap escola de l'Anoia i fer que això esdevingui una realitat ja per al proper curs. En aquest mateix sentit es va pronunciar l'Ajuntament d’Igualada en l’acord al qual es va arribar al ple del dia 16 de febrer, en què tots els grups polítics municipals van donar suport a la moció que ho defensava".


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.