TORNAR

Les dues llars d'infants d'Òdena estrenen pati

ensenyament
Dilluns, 7 abril 2025. 08:05. Redacció AnoiaDiari.

Les dues llars d’infants municipals d’Òdena, L’Avió de Paper i Els Vailets, han estrenat pati aquest mes de març. L’Ajuntament d’Òdena ha fet una inversió de més de vint-i-tres mil euros per tal de reformar els espais de joc a l’aire lliure dels infants, que havien quedat envellits i amb mobiliari desgastat o que no estava certificat. Les millores s’han centrat a modificar la distribució dels patis per instal·lar-hi noves estructures de joc (elements de fusta, sorrals, jocs vestibulars, circuits, etc.), s’ha reordenat l’espai i s’ha retirat l’antic mobiliari.

L’alcalde d’Òdena, Jaume Xaus, ha explicat que "aquesta reforma era necessària, ja que els patis són espais essencials pel desenvolupament dels infants, són espai de joc, de connexió amb la natura, i contribueixen a la seva salut i benestar. Les llars d’Òdena ofereixen un entorn segur i de desenvolupament integral pels infants.” Les dues llars d’Infants d’Òdena poden acollir més d’un centenar de nens i nenes amb edats compreses entre les setze setmanes i els tres anys.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.