//Plugins sense CDN ?>
El Consell de l’Estudiantat de la Facultat de Medicina de la UdL ha fet públic, aquest matí, a través d’un comunicat a la seva pàgina web, que han decidit no convocar l’aturada acadèmica pel dia 6 de novembre com a protesta pel trasllat d’estudis a Igualada.

A principis de setmana, el Consell va posar a disposició dels estudiants de la facultat una enquesta per votar a favor o en contra de l’aturada i, amb una participació del 55,56%, els resultats han estat del 48% a favor i el 52% en contra.
Així doncs, després d’un debat en un Ple Extraordinari, el Consell ha decidit no convocar l’aturada acadèmica pel dia 6 de novembre. Segons afirmen al comunicat, “no podem permetre que el 50% de l’estudiantat que desitja presentar-se als exàmens es vegi perjudicat per aquesta situació”.
L’aturada estava prevista entre el 6 i el 12 de novembre per fer-la coincidir amb el període d’avaluació. De fet, en un comunicat publicat a principis de setmana, destacaven que l’aturada “no implicaria la suspensió de l’activitat docent, però sí la suspensió de tota activitat avaluativa”.
Tot i això, consideren que aquest resultat “no és un pas enrere” i han creat una altra enquesta per valorar una aturada acadèmica d’un sol dia el pròxim dilluns 17 de novembre.
Des del Consell, afirmen que “la forma amb la qual s’ha comunicat l’obertura de la unitat docent, la falta de transparència i la precipitació dels fets han limitat que puguem actuar immediatament; però per això no ens rendirem”.