TORNAR

La Fundació Pinnae amplia el termini per sol·licitar les Beques d’Excel·lència i Qualitat Social

ensenyament
Dimecres, 6 agost 2025. 12:06. Redacció AnoiaDiari.

La Fundació Pinnae amplia, fins al diumenge 28 de setembre, el període d’inscripció per a sol·licitar les beques BEQS amb l’objectiu d’incloure els estudiants que es matriculen a la universitat durant el setembre.

El programa compta amb un pressupost total de 150.000 euros a repartir entre un màxim de 15 beques de, com a molt, 10.000 euros cadascuna.

Les Beques d’Excel·lència i Qualitat Social estan destinades a joves de la Vegueria Penedès que tinguin un bon rendiment acadèmic i una situació econòmica limitada.

D’aquesta manera, la Fundació vol contribuir a la igualtat d’oportunitats i afavorir l’accés a l’educació superior.

Les sol·licituds s’han de presentar a través de la pàgina web de la Fundació, www.pinnae.cat/beqs, on també es poden consultar les bases de la convocatòria.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.