La Unió Empresarial de l'Anoia ha presentat el Primer Postgrau en Direcció de Recursos Humans i Desenvolupament de Competències a Igualada. És una formació en col·laboració amb la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, i compta amb el suport de l'Ajuntament d'Igualada i el Campus Universitari.
Un nou postgrau a Igualada, amb la formació centrada a l'àrea de recursos humans i amb el Campus Universitari com a escenari. Són els nous estudis que aquest dilluns la patronal anoienca presentava a l'equipament del Pla de la Massa. El Postgrau començarà el mes d'octubre, té una durada total de 110 hores lectives, i es durà a terme els divendres a la tarda i dissabtes al matí alterns.
La presentació del postgrau, a la Sala d'Actes del Campus Universitari
Per la seva banda, Unai Vicente, de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, es va mostrar davant els mitjans satisfet amb l'acord. Espera que aquest sigui l'inici d'una llarga col·laboració entre la UEA i la UB. Vicente també posava de relleu la importància dels Recursos Humans perquè "són un dels eixos en què més estan apostant les empreses". En aquest sentit, "amb el Postgrau que avui presentem posem les eines necessàries perquè els professionals tinguin la millor formació i això repercuteixi de forma positiva en el nostre entorn".El valor diferencial que ofereix el Programa recau en la metodologia, en paraules de Roger Tomàs, coordinador i ponent del Postgrau. "Aplicarem el mètode Ad-Hoc Training Emotions, que busca la reflexió individual i col·lectiva a través de l'observació, la conducció de grups de treball i el feedback". Aquest és el segon Programa formatiu de prestigi que la UEA apropa a l'Anoia de la mà d'una universitat o escola de negocis reconegut.