TORNAR

Els blaus arrenquen el primer punt a les Borges Blanques

esports
Dimarts, 19 setembre 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

S'ha fet esperar, però el CF Igualada ja ha aconseguit el primer punt aquesta temporada. I en podrien haver estat tres. Els homes de Dani Gimeno van fer un partit sòlid a domicili contra el FC Borges Blanques.

Només la falta de contundència va impedir als blaus endur-se els tres punts de les Garrigues. L'Igualada va sumar el primer punt en un matx que van dominar, amb el control de la pilota, de principi a final. No obstant, la falta d'encert condemnava, de nou, els jugadors de Dani Gimeno.

Ja als primers minuts s'endevinava quina seria la tendència del matx. Els locals replegats a camp propi i els visitants portant el ritme del joc. Tot i ser, un esquema semblant als dos primers partits, els igualadins van donar mostres de millora. El joc blau era molt ràpid i les ocasions se succeïen, però els lleidatans resistien. Finalment, al minut 20, Baraldés, després d'un rebuig del porter, va fer el primer gol blau de la temporada, avançant l'Igualada al marcador. 

Fotografia d'arxiu d'un dels primers partits del cursLa primera part va acabar amb el 0 a 1 i la tònica no canviava a l'inici del segon temps. Amb tot, en una sacada lateral, un davanter local aconseguia empatar el matx. Va ser l'única jugada de perill a la porteria blava, i el resultat era d'empat. Un cop dur per com s'estava portant a terme el partit. Tot i això, els blaus es van aixecar i van seguir atacant. Seguien arribant ocasions, però el porter i algun jugador de camp sobre la mateixa línia de gol, van fer que el resultat no es mogués més. Els blaus s'emporten un punt agredolç, donada la gran millora de l'equip. Diumenge vinent, es torna a jugar a Les Comes, davant la Rapitenca.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.