//Plugins sense CDN ?>

Recordem, pels amants de l’estadística, que el millor ‘crono’ de l’anada a Montserrat amb la Torxa, és l’assolit l’any 1987 per un grup de 29 atletes del CAI, amb 1h. 15m. i 09 seg... Enguany era la 52a edició de l’esmentada cursa atlètica i des del 1986 es trasllada el foc de la Flama del Canigó al Monestir de Montserrat.
Un cop arribats a Montserrat, es va encendre la foguera tradicional, i es va llegir un manifest relacionat amb la Festivitat de Sant Joan i el que representa pels Països Catalans, amb la presencia d'un considerable nombre de persones a la Plaça del Monestir.
Posteriorment, al cambrí de la Verge, es va fer l'ofrena d'un ciri votiu a la Moreneta, i es van efectuar diverses pregàries en acció de gràcies. Enguany en Jaume Basas, membre de la Junta Gestora del club, va de3dicar un emotiu record a en LLuis Torrescasana, expresident del CAI i Jutge d'Atletisme, que va col·laborar activament amb el club en infinitat d'ocasions. En Lluís ens va deixar l'Octubre del 2010. Va finalitzar l’acte amb el cant del Virolai i l’adoració a la Verge.
La data del 23 de Juny, aniversari de la fundació del Club, té un significat especial pels atletes i associats del Club anoienc, complint-se enguany els 59 anys de la fundació de l’entitat, el 23 de Juny del 1952.
Ignasi Costa