Fa setmanes que el CF Igualada mira cap a la temporada vinent, amb la incorporació d'un nou entrenador i de sis, de moment, nous jugadors. Ara, també es coneix el full de ruta de la temporada vinent. El 2 de setembre, amb un duel de capitals, comença una temporada il·lusionant amb el somni de l'ascens, amb la boca petita.
Els grans equips de l'Anoia i el Bages toparan en l'inici de la temporada de Primera Catalana, a Les Comes. El xoc entre igualadins i manresans té categoria de derbi per la proximitat de les capitals i la rivalitat històrica. A més, en una jornada primera del Grup 2 de Primera Catalana, amb els dos conjunts que volen començar amb bon peu ja que aspiren per nom i tradició a ser ben amunt, l'interès serà extrem. Primer partit oficial del nou Igualada de Mohamed el Yaagoubi, que aquests dies està perfilant la plantilla i que des d'aquest divendres ja coneix el resultat del sorteig del calendari, amb el Manresa com a primer rival.
Moha, a la dreta, amb algunes de les noves incorporacions i jugadors promocionats
De moment, el club segueix treballant amb paciència pensant en la temporada vinent. Sis fitxatges confirmats fins ara, Víctor Cegarra, porter (Gimnàstic de Manresa DH); el central i migcentre, Nil Pradas i Alejandro Delgado (Sabadell B); el mitja punta i punta Pedro Calvo i Carlos Simón (UD San Mauro); i el mitja punta Javi Aroca (Blanca Subur J.).