TORNAR

Cloenda del Polisportiu Prebenjamí a Igualada

esports
Dilluns, 28 abril 2025. 08:30. Redacció AnoiaDiari.

Dissabte es va celebrar la Jornada de Miniatletisme del Polisportiu prebenjamí a l'Estadi Atlètic d'Igualada, en el marc dels 73 Jocs Esportius Escolars de l'Anoia.

Malgrat la pluja, les proves es van traslladar a la recta de la pista coberta, "permetent que tots els participants poguessin gaudir d'una matinal d’esport i diversió sense perdre ni una mica d’energia. Els joves esportistes van descobrir i gaudir de diferents proves atlètiques com salts, curses i llançaments, totes elles adaptades al seu nivell i plantejades amb un caràcter lúdic i educatiu".

Els equips participants en aquesta jornada van ser el Col·legi Maristes Igualada, l'Escola de l'Ateneu Igualadí, l'Escola Mowgli, l'Escola Ramon Castelltort, l'Escola Joan Maragall, l'Escola Garcia Fossas, l'Escola Marta Mata, l'Escola Pompeu Fabra, el Col·legi Monalco i l'Escola Dolors Martí.

Amb aquesta activitat es posa punt final a la competició de polisportiu prebenjamí d’enguany, que ha comptat amb un total de vuit jornades en format de trobada. Al llarg de la temporada, els participants han disputat partits de bàsquet, hoquei gespa, futbol sala i handbol, entre d'altres.

Des del Consell Esportiu de l’Anoia "volem agrair la implicació de tots els centres, famílies i participants que, amb la seva energia i il·lusió, fan possible fomentar l’esport escolar i els valors que l’acompanyen."


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.