TORNAR

Som competitius!

Escola Pia - 62 Voramar - 64

esports
Dijous, 29 octubre 2009. 17:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L'equip de bàsquet sots-21 masculí de l'Escola Pia va mostrar la seva millor versió en el partit que el va enfrontar el passat diumenge a un dels líders de la categoria, el Voramar de Barcelona. Conscients dels errors comesos en els primers partits, l'equip igualadí va sortir a pista disposat a tractar de tu a tu al Voramar.

Els nois del sots 21 de l'Escola Pia

Sots-21 Masculí Territorial Barcelona, nivell B grup III

Escola Pia - 62 Voramar - 64

Malgrat el handicap físic de jugar amb una majoria de jugadors encara en edat júnior, el nois que entrena Jordi Marimon van sortir concentrats i fent bé les coses, defenent fort, amb ajudes constants i sortint ràpid al contratac quan la situació ho requeria o bé jugant estàtic.

Així els dos primers quarts varen ser molt igualats amb alternances al marcador que mai superaven els 4 ó 5 punts.

Tots els jugadors de l'Escola Pia van estar a un alt nivell, tant en el joc interior com en la direcció de joc i homes exteriors. A la segona part, producte del desgast del partit i de les personals dels homes alts, el Voramar va ampliar les avantatges fins als 15 punts.

Ja a l'últim quart l'equip igualadí va anar pel partit, i en una reacció excepcional es va situar a només 1 punt a falta de 3 segons i amb dos tirs lliures. No es va guanyar, però els jugadors de l'Escola Pia es van demostrar a sí mateixos que poden lluitar amb els millors de la categoria.

Escola Pia: Fran Amézcua, Roger Freixas, Gerard Máximo, Llull Múrcia, Francesc Ollé, Vicenç Viadiu, Èric Vidal, Sergi Viladot, Marc Vivancos i Toni Vivó.

Entrenador: Jordi Marimon

Escola Pia


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.