//Plugins sense CDN ?>
“Informar de l’actualitat i de les novetats del sector, de formar sobre temes relacionats amb el procés de regularització de les entitats esportives o de qualsevol altre àmbit de la gestió diària, a més de relacionar els representants de les entitats amb altres persones i professionals del sector”, són els principals objectius d’aquest nou servei, impulsat pel Consell Esportiu de l’Anoia.
Des del consell expliquen que “la gestió dels serveis esportius i socials de les entitats esportives del nostre territori ha canviat de forma considerable d’ençà dels últims anys. L’aplicació dels marcs normatius vigents més la incorporació, creació o modificació d’altres normes ha fet que la gestió dels afers administratius, jurídics, comptables, econòmics, financers, laborals i de relació amb altres agents (Ajuntaments, Consells, Federacions, Generalitat,...) sigui cada cop més complicada i que requereixi més temps, de més recursos i de més professionals”. En aquest sentit, afegeixen, “entenen que la regularització, la professionalització i els processos d’optimització dels clubs i de les entitats o associacions sense ànim de lucre són el camí cap a l’excel·lència i el valor de qualsevol organització, des del Consell Esportiu de l’Anoia sabem que el recorregut és llarg, complicat i que requereix recursos importants.”
Patrícia Illa, presidenta del Consell Esportiu de l’Anoia, ha manifestat que e “la nostra màxima és promoure l’activitat física entre infants i joves de tota la comarca. Per la seva banda, el conseller comarcal de cultura i esports, Rafel Galván, ha explicat que cal seguir apostant per l’esport a l’Anoia i una manera de fer-ho és atenent al teixit esportiu.
L’atenció serà telefònica a través del número 676 621 829, i en horari de dilluns i dimecres, de 15:30 a 19:30 hores, i dimarts i dijous, de 10 a 14 hores. També es pot escriure a saee@ceanoia.cat. Més indormació a la web del Consell Esportiu de l’Anoia