//Plugins sense CDN ?>

Els igualadins van esperar que la final de Tercera els assignés el rival, que finalment va ser l’Ateneu Flor de Maig gràcies a la seva victòria davant del CTT Cardedeu.
Els barcelonins van començar fort el partit, aprofitant la inèrcia de l’anterior victòria. Malgrat això, Alejandro Belmonte no va poder amb l’igualadí Albert Kenji Matsuoka, un dels millors jugadors de la categoria, que va acabar imposant-se per 3-2. En la següent partida el Flor de Maig va poder empatar gràcies a la clara victòria per 0-3 de Guillem Tapia davant de Francesc Masip. A continuació, els barcelonins van avançar-se al marcador quan Joaquim Rimbau va derrotar per 3-0 a Gerard Fuentes.
El partit va posar-se molt en contra dels igualadins en el següent enfrontament, on Francesc Masip no va poder evitar que Alejandro Belmonte el guanyés per 1-3, fent pujar així el 1-3 al marcador global. El CPP Igualada havia de puntuar per seguir viu al partit i així ho va fer Albert Kenji Matsuoka, que va vèncer a Joaquim Rimbau per 3-1. Seguidament, però, els barcelonins no van donar més opcions de remuntada al CPP Igualada i van certificar la victòria per mitjà de Guillem Tapia, que va superar per 0-3 a Gerard Fuentes, tot establint el 2-4 definitiu.
D’aquesta manera, l’Ateneu Flor de Maig aconsegueix el doble ascens, que el duu directament de Tercera a Segona A, mentre que el CPP Igualada queda com a primer reserva a l’espera que es produeixi alguna renúncia a Segona A.
Segon i tercer lloc pels igualadins al Top 8 del Circuit Promeses
Dissabte passat a la tarda, després d’haver disputat les finals de la lliga al matí, es va celebrar a Barcelona el Top 8 del Circuit Promeses en diverses categories. La competició aplegava els vuit palistes més ben classificats de cada categoria després de totes les fases del Circuit disputades al llarg de la temporada.
Una de les categories era l’absoluta, on hi participaven els vuit millors palistes del Circuit amb independència de la seva edat. Precisament en aquesta categoria, fins a tres d’entre els vuit jugadors eren igualadins, fet que mostra el bon moment que travessa el planter del CPP Igualada. Els jugadors van competir inicialment en dos grups de quatre, on els dos primers es classificaven per les semifinals.
En el primer hi van quedar enquadrats Jesús Ribosa (Premià), Albert Kenji Matsuoka (Igualada), Daniel Garcés (Badalona) i Francesc Masip (Igualada). Albert Kenji Matsuoka va completar-hi una gran actuació guanyant les tres partides, on destaca la remuntada davant del juvenil Jesús Ribosa contra qui anava perdent per 0-2. Per la seva banda, Francesc Masip no va poder guanyar cap partida.
En el segon grup hi van jugar Carlos Sánchez (Vic), Joan Masip (Igualada), Adrià Úbeda (Olesa) i Dídac Serraïma (Falcons). Joan Masip va perdre contra Adrià Úbeda i va guanyar contra els altres dos rivals, patint especialment per remuntar el 0-2 que havia aconseguit inicialment el juvenil Carlos Sánchez. Així doncs, en passar com a segon de grup, es va produir la semifinal no desitjada, que impedia una final unicolor.
El partit de semifinals entre Albert Kenji Matsuoka i Joan Masip va acabar amb victòria per aquest últim per 0-3, mentre que, a l’altra semifinal, Úbeda es va imposar a Ribosa. A la final, i després de perdre el primer onze per un ajustat 11-13, l’igualadí Joan Masip es va retirar durant la disputa del segon onze per indisposició, acabant així com a subcampió del Top 8 absolut, del qual es va proclamar campió Adrià Úbeda.
El CPP Igualada, però, també va tenir representació al Top 8 benjamí. Gerard Vélez va guanyar per 3-2 a Albert Marsal (Premià) i va perdre per 0-3 davant de Màrius Menéndez (Falcons) i per un ajustat 2-3 davant de Àlex Coma (Falcons), que posteriorment es proclamaria campió de la competició.
Joan Masip, subcampió de l’Open Despí B
Diumenge passat es va celebrar a les instal•lacions de l’Ateneu 1882 a Sant Joan Despí el ja tradicional Open Despí. Joan Masip va ser l’únic participant per part del CPP Igualada. A la fase de grups l’igualadí va guanyar tres partides i en va perdre una, accedint a la segona posició després d’un triple empat amb David Montero (Cubelles) i Víctor Vinuesa (Ateneu 1882). Masip s’havia imposat per 3-2 a Montero, que va passar com a primer classificat, i havia perdut per 2-3 davant de Vinuesa, tercer classificat.
A la primera ronda eliminatòria del quadre final (Open A) el jove anoienc va caure per 2-3 davant d’Àlex Lara (Ateneu 1882), fet que el va dur a la disputa del quadre de consolació (Open B). Allà, Joan Masip va anar passant rondes tot guanyant a palistes destacats fins a arribar a la final, on va perdre per 0-3 davant de Manel Rodríguez (Ateneu 1882).
Ricard Alert - CPP Igualada