TORNAR

CPP Igualada perd per 5-1 en un final sense sorpreses

CTT Ateneu 1882 5 – CPP Igualada 1

esports
Diumenge, 6 febrer 2011. 20:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
CTT Ateneu 1882 5 – CPP Igualada 1
Diumenge passat, el CTT Ateneu 1882, el rival del CPP Igualada a Preferent, no va deixar espai a les sorpreses i va complir els pronòstics guanyant per un clar 5-1 al conjunt igualadí. Els locals, segons classificats, van ser superiors als igualadins, cuers, en totes les fases del partit, i només en la darrera partida, el CPP Igualada va poder fer el punt de l’honor.

El primer punt el va fer Manel Rodríguez guanyant per 0-3 a Bernat Bisbal. El segon va anar a càrrec de Víctor Vinuesa, que va superar per 0-3 a Eloi Zaragoza. A continuació, Joan Moriana va encaixar un nou 0-3 davant de Joan Barril.

La tònica dels 0-3 no va canviar a la segona ronda d’individuals; en primer lloc Manel Rodríguez el va aconseguir davant d’Eloi Zaragoza i després era Joan Barril qui obtenia el mateix resultat davant de Bernat Bisbal. Quan el 0-18 en jocs semblava inevitable, Joan Moriana va salvar l’orgull de l’equip igualadí vencent per 3-1 al local Víctor Vinuesa i fent així el punt de l’honor pel CPP Igualada.

Victòria sense problemes davant el cuer

CPP Igualada 5 – CTT Sant Quirze del Vallès 1

Diumenge passat a Les Comes, l’equip de 2a B territorial del CPP Igualada no va tenir problemes per superar per un plàcid 5-1 al CTT Sant Quirze del Vallès, cuer de la lliga. Malgrat la classificació dels visitants, l’Igualada estava advertit del perill, ja que en el partit d’anada els igualadins van aconseguir una difícil victòria per la mínima a la pista del Sant Quirze. Aquest cop, però, el conjunt de l’Anoia va ser molt més solvent i va superar el seu rival sense passar angúnies.

L’encarregat d’estrenar el marcador va ser Albert Kenji Matsuoka, que es va imposar per 3-1 a Toni Sala. A continuació, Francesc Alcoberro guanyava per 3-0 a Joan Pahisa, resultat que es repetiria en la següent partida, aquest cop entre l’igualadí Gerard Fuentes i Àlex Nebot.

La primera partida de la segona ronda va servir al CPP Igualada per tancar el partit a la primera opció. Albert Kenji Matsuoka va derrotar per 3-1 a Joan Pahisa, fent així el 4-0 global. Seguidament va arribar l’únic punt del conjunt visitant, de la mà de Toni Sala, que va superar per 0-3 a Gerard Fuentes. Per últim, Francesc Alcoberro va guanyar per un clar 3-0 a Àlex Nebot per fer el 5-1 definitiu.

Joan Masip participa al Torneig Internacional de Catalunya

El cap de setmana passat Joan Masip va participar al Torneig Internacional de Catalunya amb la selecció catalana. La competició es va celebrar a Calella i va reunir les seleccions de les regions Languedoc-Roussillon, Madeira, VTTL, Baden-Württemberg, Eivissa, San Sebastián de los Reyes, Andalusia i els amfitrions, Catalunya.

En la competició per equips, Catalunya va superar per 2-1 a Madeira, amb un punt de Joan Masip i va caure per 0-3 davant de la selecció alemanya de Baden-Württemberg, que es proclamaria campiona. En la lluita pel tercer lloc, el combinat català es va veure superat per 0-3 pel de San Sebastián de los Reyes.

En l’apartat individual, després de classificar-se com a tercer de grup, el palista igualadí no va poder superar les prèvies del quadre final, ja que va perdre per 1-3 davant del també català Enric Casadó. Posteriorment, Joan Masip va derrotar per 3-0 a Víctor Vinuesa però va cedir per 2-3 davant de l’andalús Juan Carlos Cubero i per 0-3 davant d’Adrià Úbeda, fet que el va conduir a la dotzena posició final d’entre els vint participants.

Ricard Alert - CPP Igualada


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.