TORNAR

Elena Barlabé, campiona de Catalunya de Duatló en categoria 45-49 anys

La prova es va fer al Circuit de Catalunya de Montmeló

esports
Dimecres, 14 gener 2026. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

Diumenge passat es va celebrar el Duatló Ciutat de Granollers, una prova ja consolidada en el calendari català que enguany ha arribat a la  seva 16a edició en categoria adulta, amb un escenari tan singular com  el Circuit de Barcelona-Catalunya. La competició ha reunit prop de 750  participants entre totes les categories, confirmant-se com una de les  cites més destacades de la temporada.

La prova absoluta, disputada a partir de les 10.30 h, formava part de la Lliga de Duatlons de Carretera de la Federació Catalana de Triatló, així com del Campionat de Catalunya i la Copa Catalana, amb la participació d’uns 450 duatletes. El recorregut va consistir en un primer segment de 5 km de cursa a peu, seguit de 19 km de ciclisme (4 voltes al circuit), i un últim tram de 2,5 km corrent.

Entre els participants hi va destacar la presència de la igualadina Elena Barlabé, del Club Atlètic Igualada Triatló (CAI), que va completar una excel·lent actuació proclamant-se campiona de Catalunya del seu grup d’edat (45-49 anys). El resultat té un valor especial, ja que Barlabé tornava a competir després de 10 anys allunyada de les competicions oficials, demostrant que l’experiència i el treball constant continuen donant fruits.

La jornada també va tenir un fort component formatiu i de base, amb les proves infantils i juvenils disputades al matí i al final del dia, que van reunir més de 350 nens i nenes, reforçant l’aposta del Duatló Ciutat de Granollers per la promoció de l’esport.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.