TORNAR

S'escapa per 3 punts la victòria del sènior femení dels Escolapis Igualada

Escolapis Igualada 48 - J.E. Terrassa B 51

esports
Diumenge, 11 octubre 2009. 18:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Tot i la intensitat i el bon ritme en el joc, les noies del primer equip dels Escolapis Igualada no van poder endur-se la victòria davant d’un J.E. Terrassa que no els va posar les coses gens fàcils. Per tres punts la victòria va marxar amb les visitants.

L'Escolapis Igualada - imatge d'arxiu

Al primer quart, caracteritzat per la baixa anotació per part dels dos equips, l’equip terrassenc va començar posant-se per davant en el marcador, avantatge que aguantaria fins al quart període. Al segon temps, les diferències en el marcador van anar augmentant, fins arribar a una diferència màxima de 13 punts.

Però l’equip igualadí va saber respondre davant la pressió del marcador, i la duresa i concentració en la defensa va compensar el seu baix percentatge anotador, arribant a l’últim període amb un desavantatge de només de 3 punts.

Un parcial de 6 a 0 per part de les noies igualadines, els va permetre posar-se per davant durant uns minuts, però la resposta del J.E. Terrassa va ser ràpida, amb un nou parcial de 0 a 10. A falta d’un minut per acabar el partit, Escolapis Igualada tornava a oferir esperances, situant-se només a un punt per sota.

Quan restaven setze segons perquè sonés la botzina, i amb dos tirs lliures anotats per part de les terrassenques, Escolapis Igualada no va poder anotar el triple que necessitava per guanyar el partit.

Parcials: 5-9; 15-20; 12-6; 16-16

Van jugar: A. Bautista (2), L. Saiz (7), R. Queraltó (12), M. Poch (4), S. Bertran (6)– equip titular – M. Casanellas (2), B. Biosca (3), A. Vives (2) i L. Sellarès (10).

Arbitre: J. Martínez

Escolapis Igualada


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.