//Plugins sense CDN ?>
El jugador igualadí va fer públic, ahir, a través del seu perfil d’Instagram que la temporada vinent no defensarà els colors del conjunt arlequinat.
En el missatge, Torrents destacava que l’Igualada Hoquei Club li “ha donat tot” i que deixa l’equip “amb molta pena, però a la vegada convençut”.

Ell mateix anunciava que comença un nou camí professional, “una oportunitat que m’omple d’il·lusió i que afronto amb les mateixes ganes que tenia el primer dia que vaig vestir aquesta samarreta”, escrivia.
El porter també aprofitava per donar les gràcies als seus companys d’equip, a membres de l’staff i a l’afició i acabava el missatge amb les paraules “per sempre arlequinat”.

L'Igualada ha confirmat que el jugador i el club han arribat a un acord per a la recisió del seu contracte i manifesta que estan "eternament agraïts" per les aturades del porter "durant tots aquests anys" i li desitgen molta sort en la seva nova etapa.
Segons ha anunciat el mitjà portuguès Hoquei PT, el jugador s’unirà a les files de l’OC Barcelos, vigent campió d’Europa.