TORNAR

L'Igualada empata i segueix sense retrobar-se amb la victòria

L’Igualada va empatar 0-0 dissabte a Reus, al camp del Reddis

esports
Diumenge, 24 gener 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'Igualada va empatar al camp del Reddis en una nova jornada on els igualadins es van quedar sense els tres punts i, per segona jornada consecutiva, sense veure porteria. L'euip es manté 5è amb 31 punts

Després de la dolorosa derrota de la setmana passada a Sant Boi de Llobregat, els igualadins s'havien de treure l'espina novament fora de casa, al camp d'un Reddis que va penúltim a la classificació, però que ha aconseguit puntuar en els últims dos partits. Per a aconseguir la victòria comptaven amb el porter Felip, que retornava després d'una llarga lesió. En la primera part els igualadins van tenir les oportunitats més clares, amb múltiples ocasions d'arribades a porteria que no van acabar entrant. Les coses es posaven encara millor per als blaus, que dissabte anaven de rosa, ja que el lateralImatge del partit d'ahir a Reus esquerre dels locals veia la targeta vermella directa. En la represa els igualadins van tenir la seva millor ocasió en un bon xut de falta que el porter del Reddis va aturar, i l'àrbitre va anul·lar un gol als igualadins per fora de joc. Finalment hi va haver empat i l'Igualada suma un punt més, esperant la setmana que ve retrobar-se amb la victòria a Les Comes contra el Terrassa 1906.


1 Comentaris

J

Josep Marí i Llacuna

IGD

26 de gener 2016.10:24h

Respondre

Crec que molts aficionats agrairien que com a norma les cròniques del CFI sortíssim el mateix dilluns.
Eventualment, no surt l´alineació. Llegint aquesta crònica dona la impressió que el... Llegir més porter titular va ser Felip (?).
J. Llacuna

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.