TORNAR

L'Igualada HC torna a guanyar al Barça i se situa quart

Igualada HC 4 - Barça 3

esports
Diumenge, 6 febrer 2011. 22:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Amb la pista de les Comes gairabé plena amb 600 aficionats i un ambient d’aquells que només es veu en les grans ocasions, el Barça ha arribat aquest diumenge amb ganes d’aconseguir la victòria contra l’Igualada que no van poder assolir al Palau, quan els arlequinats van vèncer per 5 a 4 a casa d’un dels rivals més forts de la lliga. Finalment, els visitants han marxat amb les mans buides.

L’IHC no ha deixat jugar a les estrelles blaugranes amb una defensa ràpidissima i de molta anticipació. Al darrere, per si de cas, un Llaverola pletòric es posava l’equip a l’esquena amb intervencions només a l’abast del millor i al davant Formatjé amb un hat trick i Navarro amb un gol-Màgic han posat les bases del triomf. Però la victoria de l’IHC ha estat més que això. Ha estat el premi al treball col.lectiu.

Gràcies a aquesta victòria l’Igualada es situa quart a la classificació de l’OK lliga (per darrere del Reus, Liceo i Barça).

El proper cap de setmana, l’Igualada es desplaça a La Selva (divendres, 20:30 hores), per enfrontar-se al Blanes de Ramon Benito, en partit corresponent a la jornada 17. Després la tornada de la CERS a Portugal i cap de setmana de descans, durant la Copa del Rei.

Igualada 4 (1/3): Llaverola, Navarro (1), Formatjé (3), Edu Fernández i Pelicano, equip inicial. Baliu i Torner.

FC Barcelona 3 (1/2): Fernández, Ordeig, Borregán, Reinaldo Garcia (2) i Torra, equip inicial. Panadero, Adroher, López (1), David Páez.

GOLS:

1-0 (4’) Formatjé // 1-1 (5) Reinaldo Garcia // DESCANS // 2-1 (29’) Formatjé // 2-2 (32’) López // 3-2 (32’) Navarro // 3-3 Reinaldo Garcia (32) (fd.) // 4-3 (46’) Formatjé.

IHC / anoiadiari


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.