//Plugins sense CDN ?>
El club arlequinat va guanyar, ahir al vespre a Les Comes, el segon partit de Lliga Catalana davant del CE Noia Freixenet per 4 gols a 2. D’aquesta manera, els de Marc Muntané es classifiquen per a la fase final de la competició.

Els igualadins van començar dominant en el marcador des del principi gràcies a un gol de Marc González, que suposava l’1 a 0. Poc abans d’arribar al descans, una diana de Biel Llanes va permetre als locals duplicar aquesta distància.
A la segona part, el mateix Llanes va anotar el tercer dels igualadins, deixant el partit amb un resultat de 3 a 0. Poc després, el Noia escurçava distàncies gràcies al gol de David Gelma.
Quan faltaven poc més de sis minuts per acabar el partit Àlex Cardil va fer el 4 a 1, un gol que ja feia pensar que la remuntada dels visitants seria impossible. El partit va acabar amb un 4 a 2 final, després de l’últim gol de Xavier Aragonès.
La final a quatre de la Frit Ravich Lliga Catalana es disputarà al Pavelló Municipal Onze de Setembre de Lleida. El partit corresponent a semifinals serà el dijous 11 i, la final, diumenge 14 de setembre.