TORNAR
PUBLICITAT

Els igualadins baten la Rapitenca i se situen a sis punts de l'ascens

Partit molt seriós dels blaus, amb un gol a cada part

esports
Dilluns, 18 març 2019. 13:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Els blaus van complir a Les Comes aquest dissabte i van despatxar a la Rapitenca (2-0). Una victòria necessària que els situa amb 42 punts... a sis dels dos equips que lideren la classificació.

A Les Comes, i contra la UE Rapitenca, els blaus volien tornar a la victòria davant una víctima propícia. Els ebrencs estan a la zona baixa de la classificació, per bé que els locals eren conscients que al partit d'anada hi va haver molta igualtat. Així, l'Igualada va dominar des del primer minut amb el seu estil habitual de joc. Es generaven constants ocasions de gol i al minut 20, Llobet va aprofitar el rebuig d'un penal errat per obrir el marcador. Tot es posava de cara.

Imatge d'un dels partits anteriors jugats a Les ComesAmb tot, la Rapitenca va veure que el se pla inicial no era l'adequat i va començar a pressionar la sortida de pilota local. Un posicionament que va dificultar un xic més l'atac dels locals fins al descans. Ja a la segona part, Martí va aprofitar una gran passada d'Alfonso per fer el 2-0. Un gol que donava tranquil·litat. Però els igualadins no es podien relaxar, ja que els visitants, veient el resultat en contra, van intensificar els atacs. 

Els homes de Moha van saber sofrir i, fins i tot, van tenir l'opció d'ampliar el resultat. Finalment el marcador no es va moure i els tres punts es van quedar a Les Comes. Amb aquesta victòria els blaus sumen 42 punts i es mantenen a la zona capdavantera de la taula, que cada jornada s'estreny més. La setmana vinent, el CF Igualada visitarà el camp del Mollerussa.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.