//Plugins sense CDN ?>

El partit ha començat amb l’Igualada al capdavant del marcador per un gol de Cabestany transformant així un penal. El Noia ha empatat i ha estat l’únic que ha tornat a modificar el marcador durant la primera part, arribant al descans amb un 3-1.
A la segona part el Noia ha entrat amb empenta i al minut 4 s’allunyaven encara més dels igualadins amb el 4-1. La crida a la calma de Joan carles ha asserenat els nois que s’han atançat a un gol. Amb tot, el noia s’ha desmarcat encara més amb dos nous gols que podien complicar fins el gol average. L’IHC, però, ha reaccionat i ha arribat al 6-4 de penal.
Els francesos Quevert (golejats pel Porto aquesta primera ronda per 1-11) seran els rivals del PROINOSA el 15 de Novembre a les Comes. Aquesta setmana, però, els igualadins tindran doble feina a la OK LLiga. Dimarts juguen el partit ajornat contra el Reus i dissabte s'enfronten al líder, al FC Barcelona.
NOIA 6 (3/3) Gil, Càceres (1), Cabestany (3), Freixas (1), Mitjans(1).
PROINOSA HC 4 (1/3) Balagué, Navarro (1), Busquets, Edu, Creus (1), Pelicano, Baliu (1), Marín (1). Ll. Tomàs.
GOLS. 1-0 Cabestany (penal), 1-1 Navarro, 2-1 Càceres. 3-1 Edu (pp). SEGONA PART. 4-1 Cabestany (FD), 4-2 Creus, 4-3 Baliu , 5-3 Cabestany, 6-3 Freixas, 6-4 Marín (penal).
Jornada 1 Lliga Europea (18-10-2008)
Grup A:
Roncato Club Patí Vic (CAT) 3-2 Valdagno (ITA)
ERG Iserlohn (ALE) 2-7 FC Barcelona Sorli Discau (CAT)
Grup B:
CE Noia Freixenet (CAT) 6-4 Proinosa Igualada HC (CAT)
Quevert (FRA) 1-11 FC Porto (POR)
Grup C:
Alnimar Reus Deportiu (CAT) 2-2 M. Infoplus Bassano 54 (ITA)
Herne Bay United (ANG) 0-10 CP Cemex Tenerife (SP)
Grup D:
ASD Etruria Follonica (ITA) 5-2 OC Barcelos (POR)
CP Vilanova L'Ull Blau (CAT) 4-0 Liceo Coinasa HC (SP)
Del blog Igualada Hoquei Club
Masses festius amb tan sols 30 Dies . 6,8,25 i 26 Desembre. 1 i 6 de Gener.
Es un total de 6 festius amb els seus corresponents cap de setmanes i si a mes li afegim algun pont ... ( Fem números )
Alícia
Barcelona
22 de gener 2012.11:37h
Obviament sí, és la constitució. Res a celebrar.