TORNAR
PUBLICITAT

Joan Masip i Albert Kenji Matsuoka al Top final de l’Open Barcelona

El Top final aplega els 10 millors palistes de cada categoria

esports
Dilluns, 2 juliol 2012. 18:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El cap de setmana passat es va disputar a Barcelona el Top 10 final de l’Open Barcelona de la present temporada en totes les categories. Durant la temporada s’han celebrat tres fases de l’Open que aplega els palistes de cadascuna de les categories territorials barcelonines a les quals se suma una categoria absoluta a la qual pot participar qualsevol palista de la província.

Categoria aleví-infantil

Com a colofó de la temporada se celebra, doncs, un Top entre els 10 millors palistes de l’Open en cada categoria. Dos jugadors del CPP Igualada CTAI, Joan Masip i Albert Kenji Matsuoka van prendre part en dos d’aquests tops.

Joan Masip va aconseguir una plaça al Top absolut, on va quedar en cinquena posició tot i estar a un pas de quedar tercer. Per assolir la cinquena plaça el palista igualadí va vèncer a Manel Menal (CTT Vilafranca), Josep Anton (UE Sant Cugat), David Roca (CTT Premià), Jesús Ribosa (CTT Premià) i Pau Nolis (CTT Mataró) i va perdre davant del campió Marcos Almagro (CTT Parets), Josep Armengol (CTT Sallent), José Antonio Martín (CTT Olesa) i finalment contra Enric Manzano (CETT Esparreguera) per 2-3 en disputa de la tercera plaça.

Per la seva banda, Albert Kenji Matsuoka es va classificar pel Top de dobles fent parella amb Martí Folch (Lluïsos Gràcia). La parella de joves jugadors va quedar a la vuitena posició després de guanyar tres partides i perdre’n sis en una competició amb parelles molt experimentades que va acabar adjudicant-se la formada per Josep Anton (UE Sant Cugat) i Guillem Fructuoso (CTT Vilafranca).

Ricard Alert - CPP Igualada


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.