TORNAR

Jordi Y. Matsuoka és bicampió d'Espanya cadet en salt de llargada i en triple salt, a Castelló

Els atletes catalans van assolir un total de 32 medalles

esports
Dimarts, 28 juny 2011. 10:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’atleta Cadet del C.A.Igualada Jordi Yoshinori Matsuoka, es va proclamar brillantment doble Campió d’Espanya Cadet en Salt de LLargada, i en el Triple Salt, en el decurs dels desens Campionats d’Espanya Cadet a lliure del passat cap de setmana a l'Estadi Gaetà Huguet de Castelló. En les proves, que es van dur a terme a la capital castellonenca en doble jornada de dissabte i diumenge, hi participàren 9 atletes del C.A.Igualada, amb una gran actuació global, amb 2 medalles d'Or i diversos llocs de finalista en les proves respectives, entre més de 700 atletes capdavanters de tot l’estat nascuts els anys 1996-97.

Jordi Y. Matsuoka

Va sobresortir la sensacional actuació de Jordi Yoshinori Matsuoka, que va assolir 2 medalles d’or i els Campionats estatals corresponents: en el Salt de Llargada, amb un millor intent de 6,91 m, Rècord de Catalunya i marca personal, i també va ser Campió d'Espanya en la prova del Triple Salt, amb un millor intent de 13,59 m. en una pletòrica actuació del jove saltador igualadí.

En el Triple Salt es va impossar en els darrers 2 intents a Gerard Mateu Porras - Medilast LLeida - 2.n. amb 13,55 m., i a Enrique Martínez - ISS Hospitalet - 3r amb 13,50 m, amb un podi complertament català.

La pierenca Sheila García va quedar 5a en el Salt de Llargada, amb un millor intent de 5,58 m., marca personal i mateix registre que la 4a classificada, a més de ser 4a en la 5a sèrie classificatòria dels 100 m.llisos, amb 12”96, no accedint a la s/f. corresponent, també en una brillant actuació de l'anoienca.

Cristina Fernández va ser 7a en el llançament del Disc, amb un millor intent de 32,19 m., marca personal, en una bona actuació de l'igualadina en el seu debut als estatals Cadet, amb un total de 19 classificades en la prova. Diana González va quedar 8a en el Salt d'Alçada amb 1,56 m., entre 21 atletes classificades, i 7a de la 1a semi-final en els 600 m.llisos amb 1’49”80, no accedint a la final corresponent, també en una destacada actuació de la pierenca. Marta Guzmán va quedar 12a en l'Hexatló, amb un total de 2.991 punts, i amb els parcials seguents: 100 m.tanques - 16”95 – Salt Alçada: 1,46 m. – llanç. Pes – 9,25 m. – Salt Llargada – 4,80 m. – ll. Javelina – 17,37 m. – i 600 m.ll. 1’53”57, i amb el 6è lloc en 100 m. tanques com a posició individual més rellevant. Fran Martínez va quedar 7è de la 2a s/f. dels 300 m. tanques, amb 45”06, no accedint a la final corresponent, també en el seu debut als estatals Cadet.

Albert Rovira va quedar 4t en la 2a sèrie classificatòria dels 300 m.ll., amb 38”14, i va ser també 6è en la 1a sèrie classif. dels 100 m.llisos, amb 12”01, mentre Adrià Foix, igualment debutant als estatals Cadet, 6è en la 2a sèrie classificatòria dels 100 m.llisos, amb 12”15, posicions i registres que no els van donar l'accés a les s/f. corresponents. Jaume Marín es va veure obligat a abandonar per la pèrdua d'una de les sabatilles en la Final dels 1.500 m. Obstacles, provocada per un dels participants en la prova, i Jan Roca no va poder participar per lesió en els 100 m. tanques, completant la brillant actuació dels atletes del CAI als estatals Cadet de Castelló.

Els atletes catalans van assolir un total de 32 medalles, 10 d'Or, 9 d'Argent i 13 de Bronze, amb 4 Rècords de Catalunya i el Rècord d'Espanya de Blanca González en 1.500 m. Obstacles, amb 5'06"70.


2 Comentaris

e

ex-atleta i soci del CAI

Igualada

28 de juny 2011.17:40h

Respondre

Recordeu el nom d’aquest atleta, esta cridat a fer grans coses, els que el coneixem sabem que es un gran esportista i te molta qualitat, però per sobre de tot es una gran persona, molt... Llegir més disciplinada, molt intel-ligent i molt respectuosa amb els seus adversaris. Amb aquestes qualitats esta cridat a arribar molt lluny

J

Josep Costa

Igualada

28 de juny 2011.16:23h

Respondre

moltes felicitats Jordi!
Aviat els 7 metres

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.