//Plugins sense CDN ?>
L’atleta del Club Atlètic Igualada Petromiralles Júlia Solé ha estat seleccionada per la Real Federación Española de Atletismo (RFEA) per participar en el Campionat del Món Universitari de Cros, que es durà a terme els dies 14 i 15 de març a Cassino (Itàlia).
Júlia Solé hi participarà en la modalitat del Cros Llarg femení, sobre 10 Km de recorregut, en què hi participaran 4 atletes estatals. En total, hi participaran 16 atletes de la selecció estatal, 8 nois i 8 noies, dels quals tres són catalans.
Cal recordar que Júlia Solé, atleta formada a l’Escola Esportiva del CAI, va ser 5a al passat Campionat d’Espanya de Cros per Seleccions Autonòmiques d’Almodóvar del Río (Còrdova), on va assolir el títol de campiona d’Espanya de cros amb la selecció catalana absoluta, a més de ser la primera catalana classificada.
També va assolir el doble títol de campiona de Catalunya de cros per clubs absoluts i sub-23 amb l’equip del CAI a Granollers, i va ser subcampiona de Catalunya absoluta individual a Olot. A més, va ser 2a sub-23 individual al Campionat d’Espanya de cros per clubs amb el CAI a Atapuerca (Burgos), on també va col·laborar al 5è lloc de l’equip igualadí.
Recentment, va assolir el bronze en 3.000 m llisos al Campionat de Catalunya absolut de Short Track, a Sabadell.