//Plugins sense CDN ?>
Matías Pascual és nou jugador de l'Igualada Rigat per la temporada vinent. Després de 12 anys al Futbol Club Barcelona, Pascual signa per dues temporades amb el projecte arlequinat.
L'internacional argentí arriba a Igualada després de deixar enrere una greu lesió que l’ha tingut lluny dels terrenys de joc pràcticament dos anys. Aquesta darrera temporada ha aconseguit 12 gols i 9 assistències, que han permès al seu equip aixecar l’OkLiga i la Supercopa d’Espanya.
Pascual, de 35 anys, va iniciar la seva carrera esportiva a la seva ciutat natal, al SEC de San Juan, i va arribar a l'estat espanyol l'any 2011 de la mà del Deportivo Liceo, on va conquerir en les dues temporades una OkLiga, una Copa d’Europa, una Supercopa d’Europa i una Copa Intercontinental. A la 2013/14 va fitxar pel Barça, amb qui ha aconseguit onze OkLiga, tres Copes d’Europa, set Copes del Rei, vuit Supercopes d’Espanya, tres copes Intercontinentals, dues copes Continentals i quatre Lligues Catalanes.
Ramon Verges Vidal
IGUALADA
16 de juliol 2025.11:15h
Un bon reforç per l’Igualada, que tingui molta sort i que pugues gaudir d’una temporada com la pasada.