//Plugins sense CDN ?>
En un comunicat publicat al web de la Botifarunner els organitzadors deixaven clar que 'no hem suspès la cursa perquè hi hagi neu o les condicions climàtiques siguin adverses, sinó per tot el què això dificulta les tasques d’organització'. Explicaven que 'no es tracta només de la responsabilitat de cada corredor de vigilar durant la cursa, sinó de tot el què ho envolta com el desplaçament de més de 350 vehicles d’arreu de Catalunya, els 5 punts d’avituallament complerts, controls i suport de voluntaris, etc'. Per tot plegat l'organització va decidir ajornar la cursa per que 'els nostres recursos i mitjans són limitats i no podem assegurar un desenvolupament de la cursa en condicions'.
En aquest mateix comunicat es manifesta que 'ha estat una decisió difícil i que era l’última de les que volíem prendre com a organització després de tants i tants mesos treballant per tenir-ho tot a punt'. Demanen disculpes i anuncien que ja han establert una nova data per celebrar la 5a edició de la Butifarunner. Serà el diumenge 24 de març.
Des de l'organització s'informa que aquelles persones que no puguin córrer aquest dia, poden cedir la seva plaça a un conegut o demanar que se li retornin els diners. Ho hauran de comunicar abans del diumenge 3 de març a les 23:59 a l’email info@botifarunner.com. En el cas de cedir la plaça a un conegut, cal que alhora de comunicar-ho ens faci arribar les dades personals de qui correrà.
A partir del dilluns 4 de març s'anunciarà si hi ha places vacants i s'informarà del procediment d’inscripció atenent primer als corredors de la llista d’espera. Qui no hagi dit res abans d’aquest dia, constarà com a inscrit i ja no hi haurà possibilitats de modificacions ni reintegraments.