TORNAR

Les noies del CBI aconsegueixen la victòria i mantenen el lideratge

DRAFT GRAMENET 'A' 48 - C.B. IGUALADA 56

esports
Diumenge, 6 febrer 2011. 19:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Darrera victòria en el darrer partit de la primera fase a casa del Draft Gramenet. Les igualadines sortien amb la mentalitat de no repetir els errors del darrer partit de lliga i ho van aconseguir. Les blaves eren molt superiors en el joc interior i podien treure transicions ofensives gràcies al control del rebot defeniu. Però el bon joc i el gran encert ofensiu es va quedar en aquest primer període.

Imatge d'arxiu

En els primers set minuts del primer període, les noies de l'Igualada van endosar un parcial de 2 a 15. Així, s'arribava al final del primer període amb un clar 7 a 19. A partir dels següents períodes, el joc es va equilibrar degut a la manca d'encert en el llançament de les noies de l'Igualada i en la permissivitat de la forta defensa de les colomenques. Al descans s'arribava amb un avantatge de 10 punts, 21 a 31.

En el tercer període, va seguir la mateixa dinàmica, les igualadines jugaven bé a bàsquet però no havia manera de poder anotar punts fàcils i permetia mantenir les emocions en el partit per part de les locals. El darrer període, les visitants van abaixar la guàrdia i es van relaxar en defensa, sobretot en el tram final del partit. A manca d'un minut per acabar el partit, les de l'Anoia guanyaven per 40 a 53, però un parcial de 8 a 3 van deixar el marcador amb un ajustat 48 a 56. Tot i la poca diferència final del marcador, les igualadines no van patir mai pel resultat ja que el partit va estar controlat en tot moment.

Amb aquesta darrera victòria ja són 16 els partits guanyats en aquesta primera fase, i el grup aconsegueix ser a la primera posició. D'aquí a dues setmanes, les blaves comencen la segona fase amb set victòries i una única derrota, col·locant-se líders del grup. Seran deu partits com deu finals i el somni es podria fer realitat: classificar-se per a disputar la final a 4 amb opcions d'ascens a lliga femenina 2. Queden pocs partits de lliga però molt treball a realitzar per mantenir viva la gran il·lusió d'aquest equip, poder arribar a la final a 4.

CB Igualada: C.Bargalló, M.Pujol (10), V.Júlvez (3),

A.C.Martínez, M.Amatllé, N.Minguet (20), L.Icart, L.Martín (6),

S.Pujol, X.Freixas (5), È.Vives (12).

Reus Deportiu: I. Pérez, Y.Alfonso, I.Choclan, E.Córdoba, L.Baños,

S.Pascual, S.Gamboa, N.Belastegui, M.Sánchez, A. Garcia, M.Rodríguez, C. Cristóbal.

Àrbitres: S.Ballano, H.Carmona.

Parcials: 7-19, 14-12 (21-31), 15-17 (36-48), 12-8 (48-56)

Joan Ribera - CB Igualada


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.