TORNAR

Obertes les inscripcions de la Cursa dels Cobardes

Diumenge 27 de maig al Bedorc, Piera

esports
Dilluns, 7 maig 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Fins al 20 de maig estan obertes les inscripcions per a la La Cursa dels Cobardes, la 1a cursa de muntanya del Bedorc, que organitza l'Associació de Veïns Vall d'Or i que està prevista per al diumenge 27 de maig. Durant la jornada es farà la cursa, amb un recorregut de 12 quilòmetres i també una caminada popular, més suau, amb un recorregut de 3,5 quilòmetres.

Cartell de la cursa

L'Associació de Veïns Vall d'Or, de la població de El Bedorc, terme municipal de Piera, ha organitzat per el diumenge 27 de maig una jornada esportiva molt completa.

Pels amants de les curses, es farà 'La Cursa dels Cobardes'. Es tracta d'una cursa de muntanya amb un recorregut de 12 quilòmetres i 334 metres de desnivell. I per qui vulgui gaudir d'una passejada per la natura s'ha organitzat una caminada popular amb un recorregut de 3,5 quilòmetres i 106 metres de desnivell. La sortida es farà des de la Pineda de Can Ferrer del Coll a les 10 del matí, una hora abans es durà a terme la recollida de dorsals.

Hi haurà dos avituallaments, esmorzar final, i obsequis i premis per a tots els participants.

Preu i inscripcions

El cost de la Cursa dels Cobardes és de 5 euros per participant i el de la Caminada Popular és de3 euros per participant.

Les inscripcions es poden fins el 20 de maig a través del web www.elbedorc.com o adreçant-vos als establiments següents: Tot Esport (C/ Sant Cristòfol, 17), Players Esports (Av. Línia, 31 de Masquefa) o al Bar del Bedorc (C/ de la Plaça, 16).


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.