Esports

Resultats dels diferents equips d'hoquei de la comarca
Mal cap de setmana pels equips d'hoquei de l'Anoia

Diumenge, 7 novembre 2010. 18:00

Els equips d'hoquei de la comarca han viscut un cap de setmana poc afortunat. Després que dissabte el primer equip de l'Igualada HC perdés contra el Vic a casa i, d'aquesta manera el tercer lloc de la classificació, els altres equips tampoc no han gaudit el plaer de la victòria. Només el CP Masquefa ha aconseguit salvar un punt en l'empat a 2 contra l'Andorra.
El CFI femení perd els tres primers punts de la temporada
C.E. SABADELL, 1 - C.F. IGUALADA, 0

Diumenge, 7 novembre 2010. 17:30

La sort va girar la cara aquesta setmana a l'equip femení d l'Igualada que no va poder superar un Sabadell que va jugar amb eficàcia les seves armes. L'Igualada va sortir dominant el terreny de joc i amb ocasions de gol que feien preveure un partit més tranquil per a les de l'Anoia. El Sabadell, per la seva banda, jugava amb pilotes llargues aprofitant la velocitat de les seves dues puntes per intentar desbordar en algun contraatac.
El centre esportiu Infinit sobrepassa els 3.000 usuaris en el seu primer any
L'Ajuntament no tanca la porta a una nova piscina d'estiu

Dijous, 4 novembre 2010. 15:30

El proper dijous, 11 de novembre, es compleix un any des que va entrar en funcionament el Centre Esportiu Infinit, a Igualada. Tant l'Ajuntament com l'empresa gestora de l'equipament fan una valoració molt positiva d'aquests dotze mesos, en què s'ha assolit la xifra de 2.259 abonats i 1.091 cursetistes que utilitzen regularment les instal·lacions.
El pierenc Víctor Montaner s'entrenarà per entrar als Jocs Olímpics de Londres
L'atleta es traslladarà al centre d'alt rendiment de Madrid

Dijous, 4 novembre 2010. 12:00

L’atleta del Futbol Club Barcelona, Víctor Montaner, ha decidit donar un gir a la seva carrera esportiva i canviar de ciutat. L’atleta anoienc ha obtingut una beca de la Federació Espanyola d’Atletisme a la residència Joaquim Blume (centre d’alt rendiment) a Madrid amb el prestigiós entrenador Arturo Martín, un dels millors entrenadors de mig-fons i fons d'Europa.
Xavi Vierge es proclama nou campió català de Pre125
David Sanchis s’adjudica el títol de la Challange 80

Dimecres, 3 novembre 2010. 15:15

El pilot del Baix Llobregat Xavi Vierge es va convertir el passat cap de setmana en el nou campió català de Pre125, després de guanyar la darrera prova de la temporada celebrada al circuit de Parcmotor Castellolí. Diferents pilots arribaven a aquesta última cursa amb possibilitats matemàtiques de quedar campió, però en els primers compassos de la cursa, ja va haver la primera selecció a l’escapar-se un grup de tres pilots format per Xavi Vierge, Albert Arenas i l’italià Francesco Bagnaia. En el grup perseguidor quedaven Aaron España, Lorenzo Baldassarri i Ferran Cardús, que veien com s’esfumaven les seves aspiracions al campionat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT