Esports

La vilanovina Núria Minguet premiada per la Federació Catalana de Basquetbol
Trofreu a la millor jugadora de Copa Catalunya

Diumenge, 14 juny 2009. 17:00

La jove esportista del CBI, la vilanovina Núria Minguet, ha estat guardonada per la Federació Catalana de Basquetbol com a millor jugadora de l'any. Minguet, que rebrà aquest premi el dia 27 de juny en el marc de la XXVIII Trobada del Bàsquet Català, el veu com 'un reconeixement a tot l'equip, pel paper que hem fet aquesta temporada'.
El Club Bàsquet Igualada tanca la temporada
3x3 de Bàsquet a Cal Font

Divendres, 12 juny 2009. 11:00

El club de bàsquet de la ciutat ja ho té tot a punt pel gruix d’activitats que té programades per aquest cap de setmana. 3x3 al carrer amb més de 500 participants, festa de comiat al soterrani de Cal Ble i diumenge darrer partit del cadet femení i sopar de Club a l’Ateneu. El dissabte, serà el protagonista de la jornada, el 3x3 de bàsquet al carrer, on un total de 122 equips (500 participants) en formaran part.
Crònica dels pilots de motocròs del Moto Club Igualada
Destacada actuació d'Oriol Busquets, Jordi Sala i Marc Vives

Dimecres, 10 juny 2009. 11:00

Aquest passat diumenge diversos pilots del Moto Club Igualada (MCI) van participar en curses de motocròs. L'igualadí Oriol Busquets va córrer al Motocròs de Bellpuig, tercera prova puntuable pel campionat de Catalunya d’aquesta especialitat, va finalitzar en 14è lloc de la classificació final, mentre que el pilot odonenc Jordi Sala va disputar el Motocròs d’Albaida, finalitzant en el 7è lloc de la classificació final en la categoria aleví 65cc. D'altra banda, també es va disputar la 1ª Endurada Foc i Fuegu, tercera prova del campionat de Catalunya, on d'entre els set pilots del MCI va sobresortir el 3è lloc de Marc Vives en la màxima categoria.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT