//Plugins sense CDN ?>
La sort no va estar aquesta vegada de costat dels amfitrions. L’únic pilot de Masquefa, José Luís Ulloa, de l’Escuderia Gas a Fons, no va poder disputar la prova per culpa d’una inoportuna avaria en els entrenaments previs a la cursa.
Divisió IIa
En la Divisió IIa (vehicles fins a 1.600 cc) es va imposar Joan Soldevila, de l’Escuderia Lleida, després de córrer una espectacular final amb el seu Citroën Saxo. Les semifinals havien estat dominades pels pilots Vicente de la Torre (Escuderia Lleida) i Albert Gutiérrez (Escuderia Mollerusa) i, com sempre, havien viscut un gran espectacle del pilot sesrovirenc David Boltà, també de l’Escuderia Lleida. En la final, de la Torre va ser segon i Boltà tercer.
Divisió II
En la Divisió II (vehicles fins a 2.000 cc) es va imposar el pilot Josep Munné, de l’Escuderia Lleida, amb un Citroën AX, ja que tenia avariat el seu vehicle habitual. Munné va ser seguit en el podi per Juan Francisco Parra (Escuderia MCS) i Josep Vidal (Escuderia Lleida):
Classe Car Cross
La categoria més espectacular del campionat no va decebre el públic assistent. Les semifinals van ser dominades per Damien Martinez, de l’Escuderia J. Francois Martínez, i Jordi Puigvert, de l’Escuderia Lleida. A la final es va endur la victòria Damien Martínez, després de conduir magistralment el seu Camotos. El segon lloc va ser per a Juan J. Moll, de l’Escuderia Mallorca, i el tercer per a Joan Benavides, de l’Escuderia Mollerussa. Aquesta divisió va portar fins a Masquefa no només pilots d’arreu de Catalunya sinó fins i tot d’Alacant i Mallorca.
Gas a Fons