TORNAR

La Pobla de Claramunt celebra cent anys de futbol

esports
Dimecres, 23 juliol 2025. 12:14. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El Club de Futbol de la Pobla de Claramunt, fundat l’any 1925, va celebrar el passat dissabte 19 de juliol el centenari de l’entitat.

L’acte va tenir lloc al Camp de Futbol Municipal Pas Blau i va començar amb la desplegada d’una pancarta i la presentació del nou himne del club. En aquesta nova peça hi ha col·laborat Joan Mabras, jugador de l’entitat, i la coral de la Pobla.

Reconeixement als presidents. CF La Pobla.

Seguidament, l’equip amateur de la Pobla va disputar un partit amistós contra el Cabrera d’Anoia que va acabar amb victòria local. En acabat, el club va fer entrega d’un reconeixement a tots els expresidents del club.

La festa va acabar amb un sopar en el qual, segons dades de l’organització, hi van assistir 190 persones.

Pel president del club, David Garcia, és “un orgull” veure “la feina que va començar un grup d’aficionats el 1925 ha perdurat”. L’alcalde del municipi, Antoni Mabras, va felicitar el club i es va mostrar agraït amb tothom qui el fa possible.

Per culminar el centenari, està previst que, a finals d’any, s’inauguri una exposició fotogràfica sobre la història del club amb la col·laboració de l’arxiu municipal i el suport de l’Ajuntament de la Pobla i la Federació Catalana de Futbol.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.