TORNAR
PUBLICITAT

El president del CFI dimiteix per discrepàncies amb l'entrenador i motius personals

Joan Morera feia sis mesos que estava en el càrrec

esports
Dimecres, 17 octubre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Tal i com ja va informar anoiadiari·cat aquest dimarts, Joan Morera, actual president i exvicepresident de l'entitat igualadina Club Futbol Igualada, ha presentat la seva dimissió a la junta directiva. És la segona dimissió d'un president en sis mesos, després que ho fes en primer lloc Joan Virgili. Els motius s'atribueixen a discrepàncies amb l'entrenador.

El Club Futbol Igualada no passa per un bon moment, i és que en mig any, han dimitit dos presidents: Joan Virgili, primer, i Joan Morera després. La dimissió d'aquest últim, però, ja feia dies que es rumorejava entre la gent del club.

Segons han explicat a aquest diari fonts del CFI, Joan Morera va presentar la seva dimissió per discrepàncies amb l'entrenador del primer equip, Isidre Tarrés, i amb l'entrenador de porters. Els fets es limiten a què el fill del president, teòric porter de l'equip de 1a catalana, no gaudia de minuts i va decidir marxar del club. Aquesta situació, va generar discrepàncies entre el president i Tarrés, fet pel qual el màxim representant del club va decidir presentar la dimissió.

Actualment, Eduard Morera, fill de Joan Morera, és un dels porters de la UE Tous, al grup 7 de 4a catalana.

Joan Morera: 'Tarrés treballarà millor sense mi'

Per la seva banda, el mateix Joan Morera afirma els motius exposats pel club, però matisa que 'la discrepància no venia pels minuts de joc dels què no disposava el meu fill, sinó per les formes amb les què s'havia tractat el tema, a més de discrepar amb la manera de prendre altres decisions de l'entrenador i prescindir d'altres jugadors i cos tècnic'.

Morera ha afirmat a anoiadiari·cat que 'les coses s'han de fer segur d'un mateix i convençut, i ara no ho estava'. També comenta que està molt agraït als jugadors, però que 'Tarrés treballarà millor sense mi'. El ja expresident assegura que sempre ha intentat ser transparent, fer les coses ben fetes i crear bon feeling però com a cap visible rebia crítiques del club i ell, afirma tenir una manera de fer diferent.

De moment, sense president

El club, format per una junta d'11 membres, afirma que de moment no han parlat de qui succeïrà a Morera, sinó que estan treballant amb calma per començar a buscar la persona que es vulgui posar al capdavant de l'entitat.


7 Comentaris

j

jordi

Igualada

19 d'octubre 2012.09:49h

Respondre

Mas que buscar presidente a su conveniencia,lo que tendrían que hacer los dos que mandan en este club,es convocar una asamblea de socios(hace dos años que no realizan ninguna),para explicar un poco... Llegir més lo que esta pasando,y convocar elecciones.
Los sres. que quedan en esta junta directiva no tienen credibilidad alguna,y por el bien del club,lo mejor es unas elecciones a presidente.Que por otra parte creo que es su obligación,ya que dimitió el presidente electo y después el vicepresidente que ha ocupado el cargo tras su dimisión.
Por respeto al club,sus socios y todos los padres del fútbol base.¡¡¡Dimitan ya!!!

R

Ramon

18 d'octubre 2012.14:37h

Respondre

Estic cent per cent d’acord amb tot el que ha comentat el sr. Antoni.

A

Antoni

Igualada

18 d'octubre 2012.11:11h

Respondre

Srs Ramon’s, abans d’escriure, potser els falta una mica de comprensió lectora. Simplement la notícia diu, i suposo perquè és cert, que el Sr Morera ha decidit marxar perquè no li agraden la... Llegir més manera com ha pres les decisions l’entrenador. És un problema de forma, no entra en el fons. Per tant, entenc que si voleu comentar la notícia, us heu de cenyir a ella, i no començar a dir si és un problema de minuts o semblants. Per tant, Sr Ramon F, si Vtè és soci de fa tants anys, i per tant es deu estimar el club, li suggeriria que demostrés aquest amor anant més al camp, i no defensant amics seus com el Sr Tarrés, afectant, al meu entendre, la imatge del club. El Sr Morera només critica les formes de l’entrenador, no entra en el seu criteri tècnic.

G

Guillem

Igualada.

17 d'octubre 2012.19:48h

Respondre

Srs. Ramons. Pep Guardiola, ex-entrenador del F.C. Barcelona en una de les seves rodes de prensa va dir: Anem en compte perqué algun dia pendren mal. Poden escriure tots els comentaris que vulguin,... Llegir més és gratis i de pasada fa bullir l’olla. Només una cosa, tots vostés s’han preguntat, quants anys fa que aquesta entitat no fa la reglamentaria assemblea de socis?. Donç si volen saber, els socis d’aquesta entitat que demanin que es faci. Entre altres coses un dels punts de l’ordre del dia és el de precs i preguntes. Ara si prefereixen seguir posan a ” caldo ” a uns i altres vostés mateixos.

R

Ramon

17 d'octubre 2012.19:04h

Respondre

Ramon, que el president no s’entengui amb el president potser no vol dir que no que s’entengui amb altres membres de la junta, no se si m’entens. Li recordo que amb les actuals normatives les... Llegir més decisions s’han de prendre democraticament i no perque una persona dissideixi. De lo de Bisbal no li recriminare res. Aixo que confia amb la cantera ja veurem, tots els jugadors que han marxat desde la seva arribada eren cantera (alguns mes que altres) menys Sergi Barnadas. Casualment tots els canterans que estan jugant tenen alguna relacio curiosa amb Isidre, ja sigui pels seus pares o ells mateixos. Em pot explicar la suplencia de Cortada? (potser te problemes fisics, ho desconec, pero dubtu que sigui aixi sino no entraria ni 10 min)
Jo crec que Joan Morera s’ha volgut separar de la junta mafiosa i silenciosa que realment te el poder alla, pregunti a Virgili sino, ja que ell es un home de be, bona persona, amb sentit comu.

R

Ramon F.

Igualada

17 d'octubre 2012.17:29h

Respondre

Ramon, soc un soci molt antic del C.F. Igualada i per tant n’he vist de tots color i sempre, però sempre, el president ha manat més que l’entrenador, per tant si el president no esta d’acord... Llegir més amb el que fa l’entrenador, el destitueix i punt.

Però es clar, si el president o la junta directiva volen treure a l’entrenador perquè els seus fills no juguen de titulars, potser això no queda massa be davant del soci.

Trobo molt estrany que davant d’unes desavinences entre entrenador i president, sigui aquest últim el que plegui. Això vol dir que la resta de la junta directiva no esta d’acord amb ell, sinó, de que moreno.

En quant a l’Isidre Tarrés, aquest te les seves idees com a qualsevol, esclar que si, però es una bona persona i un entrenador de gran solvència. Ho a demostrat diverses vegades en el mateix C.F. Igualada, sempre a cregut en la cantera i sempre ha aconseguit grans resultats, el fet de que ara confiï en el Bisbal es molt lògic, el Bisbal ha estat un dels millors jugadors que ha tingut l’Igualada i va demostrar la seva vàlua precisament a les ordres del Tarrés, o sigui que es molt lògic que ara aquest confiï en ell per ser el seu segon.

La qüestió de totes maneres es molt clara, si no li agrada a la junta l’Isidre Tarrés, que el destitueixi i punt, però això si, que digui exactament perquè ho fa i l’argument de que es perquè els seus fills no juguen, no es raonable.Si una persona esta a una junta directiva per protegir al seu fill, la veritat es que val més que plegui

R

Ramon

17 d'octubre 2012.11:04h

Respondre

No crec que sigui cert que tingui discrepancies amb l’entrenador de porters. Tothom sap que Tarres te la mamella molt grossa i que nomes es mou per amiguismes, nomes cal veure la decisio de... Llegir més prescindir de Pere Torrades i posar al amic Bisbal. Cal recordar jugadors com Pedro, Sergio Torres, Jesus, Arnau, Ivan, More que s’han vist forçats a marxar per culpa del ”senyor” Isidre i s’especula que aquesta llista podria creixer encara mes...

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.