TORNAR

Rubió consolida la Pujada al Castell

Només per a empadronats al municipi

esports
Dimarts, 24 març 2026. 17:15. Redacció AnoiaDiari.

Rubió va viure diumenge la 8a edició de la Pujada al Castell. La prova, que va superar els 270 participants entre corredors i caminants, es consolida com una de les cites esportives destacades de la comarca.

El recorregut, amb arribada al Castell de Rubió, va combinar exigència física i atractiu paisatgístic. A la línia d’arribada, els participants van poder fer sonar la tradicional esquella i van ser rebuts amb l’animació del grup Protons.

L’organització vol agrair la tasca de David Patiño i Albert Ferrer, de la UEC Anoia, responsables del traçat i marcatge del circuit, així com la implicació dels voluntaris del municipi, la Comissió de Festes, l’ADF de Rubió i Protecció Civil, que van garantir el correcte desenvolupament de l’activitat.

També hi va col·laborar l’allotjament rural Ca l’Ollé, que va oferir fruita a l’arribada per als participants, i es va celebrar el sorteig d’un vol en globus, gentilesa de Camins de Vent.

Els guanyadors de les diferents categories van rebre els corresponents trofeus en finalitzar la prova. Les classificacions completes es poden consultar en línia a través del portal Sportmaniacs, mentre que la galeria d’imatges de la jornada està disponible al web municipal.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.