TORNAR

Última prova del circuit júnior d'Esquaix a Palau Solità

esports
Dijous, 26 novembre 2009. 00:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El passat cap de setmana va tenir lloc la darrera prova del circuit júnior català a la categoria d’11, 15 i 19 anys. A la categoria dels més petits, l’igualadí Jordi Martí fou el més destacat quedant tercer desprès de guanyar en el partit pel tercer lloc al seu germà petit Joan. En aquesta mateixa categoria, Santi Florez fou cinquè i Roger Ortiz sisè.

A sub 15 i amb l’absència per lesió del Bernat Jaume, el Joan Arnau Pallejà va ser el nostre únic representant caient a quarts de final amb el més tard guanyador, el vallesà Iker Pajares. El Joan Arnau fou per llocs, 6è classificat final.

A sub 19, acceptable resultat del Joel Jaume i Nil Munné. El Joel fou cinquè malbaratant la seva opció d’optar al títol davant el lleidatà Martí Tarragona perdent per la mínima desprès de desaprofitar fins a 6 pilotes de partit.

El Nil Munné va caure enfront el guanyador del torneig, el sabadellenc Enric Creus i per llocs fou sisè classificat final.

Pel que fa a la categoria femenina, Mònica Odena fou 6ª. a sub 15 en un campionat fluixet de l’igualadina.

El circuit català arriba a la fi de temporada amb el campionat de Catalunya per equips júnior a celebrar el proper mes de desembre.

Lliga catalana 1a. categoria: Derrota sense discussió a Blanes.

El nostre equip de lliga catalana de 1a. categoria va perdre amb claredat en la segona jornada de la lliga catalana davant l'Esquaix Blanes. Els igualadins van perdre 4-0 amb els següents resultats.

Ramon Lafuente-Sergi Martinez 3-0

Richard Williams-F.X. Torelló 3-0

Xavi Blasco-Joel Jaume 3-0

Salvador Augé-Joan Llorach 3-0

Esquaix Igualada


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.