El mes de novembre la Unió Esportiva va complir 50 anys i el dissabte 25 de gener ho va celebrar amb una gran festa al Pavelló Poliesportiu.
Tal com destaquen des de la mateixa Junta, “la nostra idea des del principi ha estat fer una festa molt oberta a tothom, tant la gent que actualment forma part de l’entitat d’ara, com els d’abans com les persones de les entitats de la vila. Per això vam demanar la participació en els 3x3 i en les diferents actuacions. Hem de dir que estem molt contents, que la celebració va anar molt bé, moltes entitats han volgut col·laborar així com també exjugadors. Han estat uns dies molt intensos, però han valgut molt la pena”.
Van trencar el gel els Falcons de Capellades i seguidament va arribar la fase classificatòria del concurs de llançament de triples. Després va actuar la Gimnàstica Rítmica i es van fer partidets amistosos de 3x3 de bàsquet amb entitats com els Gegants i els Gegantets, els mateixos Falcons, el propi club de bàsquet i el Futbol Capellades.
Cap a les 6 de la tarda va actuar el grup de ball del Dance&Fun i van començar diferents parts d’un partit de bàsquet entre antics jugadors que va comptar amb més d’un centenar de participants. Els equips van jugar amb una samarreta dissenyada per la mateixa junta, que va agradar molt. Entremig hi hagueren les actuacions musicals amb 2 cantants.
La darrera actuació de la jornada va ser amb els Street Airlines.
Finalment, la Junta va agrair a tothom la participació i es va fer un sopar entre les persones que en diferents moments d’aquest darrer mig segle han format part de l’entitat.