TORNAR

Els veterans de l'AVI i dels Hostalets empaten a un

Igualtat en el joc i en les ocasions

esports
Divendres, 16 gener 2026. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

En el primer test entre igualadins i hostaletencs d’aquest estrenat 2026 hi va haver igualtat de joc i ocasions, amb una part per a cada equip. Bon futbol d’ambdues formacions, que van buscar la victòria fins al tram final de partit.

En la primera meitat els hostaletencs van posicionar millor els seus efectius i van fer ballar els locals, però sense portar perill a la porteria defensada per Diego. Per contra, els blaus van ajuntar línies per elaborar bones cobertures, però un xic endarrerits per intimidar la porteria visitant. En una aproximació dels Hostalets a la frontal de l'àrea, el mig volant engalta un xut inapel·lable que va suposar el 0-1 amb què es va arribar al descans.

A la represa, els blaus van seguir fidels al seu futbol i van tenir Edu Hèvia com a estilet sorpresa, amb un joc elèctric que va portar desequilibri en la seva banda. En una acció d’atac, la seva centrada l’intercepta el defensor amb el braç i el col·legiat xiula penal, que va transformar Manel Cantarell. Els de Pierola van insistir amb un xut al travesser, mentre que els igualadins van gaudir de dues clares ocasions de Manel Cantarell i Xavi Cantarell en l’últim sospir del partit.

La propera jornada els blaus jugaran a Sant Boi amb els veterans de Casablanca.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.