TORNAR

Victòria justa per l'Igualada femení

MASNOU AT., 0 – C.F. IGUALADA, 1

esports
Diumenge, 19 abril 2009. 21:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’Igualada s’ha endut els tres punts del camp del Masnou Atlètic en un partit de tràmit. Després de les vacances de Setmana Santa i amb dos partits sense haver pogut entrenar, les noies de l’Igualada que vestien de groc, han aplicat la llei del mínim esforç per emportar-se els tres punts que es disputaven al Municipal d’Ocata.

Masnou - Igualada

Les locals, per la seva banda, han pressionat poc a l’Igualada i quan s’han acostat a porteria, ho han fet sense perill, donant com a resultat un partit amb poca emoció.

El gol de l’Igualada l’ha aconseguit la Diana quan només es portaven 12 minuts jugats. En una internada per la banda ha vist la portera avançada i li ha aixecat la pilota per sobre per obrir el marcador.

La resta del partit, molt de joc al mig del camp, domini clar de l’Igualada que no acabava de resoldre als metres finals.

En els darrers 20 minuts, l’Igualada ha despertat una miqueta i ha creat algunes ocasions de gol que ha pogut aturar la portera. Una falta al travesser ha estat una de les darreres jugades remarcables de les noies igualadines.

S’ha acomplert l’objectiu de sumar els punts i esperem que dissabte davant el Llerona es continuï sumant punts.

Han jugat: Noelia Garcia (portera), Elena Alert, Clara González (Núria Manils 41’), Mar Lasa, Maria Sayavera, (defensa), Mireia Mas, Carola Monrabà, Èlia Sallés (Diana 56’), Mireia Toldrà (centre del camp) Sara Bergadà, , Diana Pérez (Mar Jorba 41’), (davantera). Entrenadors: Santi Ramos i Manolo Ramos.

Dissabte vinent a les 12 del migdia, l’Igualada s’enfrontarà al C.E. Llerona.

CF Igualada femení


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.