TORNAR

Victòria merescuda del sots 21 masculí de l'Escola Pia

Escola Pia - 67 McDonald's Sant Vicenç - 49

esports
Dimecres, 11 novembre 2009. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest diumenge, davant un dels líders de la categoria, l'equip sots-21 masculí de l'Escola Pia s'ha demostrat a sí mateix que es capaç de guanyar a qualsevol equip de la categoria, s'ha demostrat que és un bon equip de bàsquet i s'ha demostrat que si es treballa amb intensitat i amb fe es pot guanyar.

El partit va començar com la majoria dels anteriors, és a dir, aguantant el primer quart (5 punts avall al marcador) i cedint clarament a l'inici del segon quart (15 punts per sota).

La diferència es va produir a mitjans segon quart, quan l'equip va començar a defendre fort i a anotar amb facilitat des del perímetre, creant dubtes al rival, el què va permetre de retallar la diferència, arrivant al descans dos punts per sota al marcador i amb tot per decidir. Durant la segona part la dinàmica va continuar, manteniment petits avantatges al marcador fins arribar al tram final de partit on l'equip rival es va desfondar cedint clarament per 18 punts (67-49).

Aquesta victòria premia el bon treball realitzat durant els entrenaments setmanals que, malgrat no donar fruits les primeres jornades, s'ha vist recompensat. Menció especial pel Jordi Marimon.

L'entrenador de l'Escola Pia ha sabut donar confiança als seus jugadors, mantenir-los motivats en els moments delicats i mostrar el valor del treball en equip per arribar a la victòria.

Escola Pia: Fran Amézcua, Marc Fajas, Roger Freixas, Gerard Máximo, Llull Múrcia, Francesc Ollé, Vicenç Viadiu, Èric Vidal, Sergi Viladot, Marc Vivancos i Toni Vivó. Entrenador: Jordi Marimon

Escola Pia


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.