TORNAR

350 participants al IV Cross de l'Emili Vallès

La curs es va dur a terme aquest diumenge

Dimecres, 12 març 2014. 15:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El passat diumenge 9 de març va tenir lloc el IV Cros Escolar de l’Emili Vallès, a l’entorn de l’Estadi Atlètic i el Parc Puigcornet d’Igualada, que va estar acompanyat per un dia magnífic, amb sol i temperatura primaverals. 

IV Cross a l'Emili Vallès

La jornada va començar a les 10 hores del matí a l’Estadi Atlètic d’Igualada. Van participar des de la categoria de cadets que recorrien 2.000 metres fins els més menuts, de P3 que recorrien 150 metres. Al finalitzar hi va haver la cursa popular amb un recorregut 1.500 m.

Al final de totes les curses, hi va haver el lliurament de premis pels tres primers classificats de cada categoria i també pel primer classificat de l’Emili Vallès. Els premis van ser medalla i un obsequi dels nostres col·laboradors.

El campionat estava organitzat pel Consell Esportiu de l’Anoia i per la Secció Esportiva de l’Emili Vallès, liderada pel Manel Cervera. Cal destacar la col·laboració dels diferents comerços i empreses que amb la seva contribució van fer possible aquesta festa esportiva.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.