TORNAR
PUBLICITAT

497 Escorpion, la reinvenció del punt

La marca igualadina ha llançat una col·lecció per unir tradició i creativitat

Dijous, 11 novembre 2010. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La històrica marca igualadina Escorpion ha fet una aposta per unir la tradició del punt amb la innovació, el disseny i la creativitat. Amb aquest objectiu, i el de reforçar la imatge de la marca, Escorpion ha llançat aquesta temporada l'exclusiva  col·lecció 497º juntament amb El Delgado Buil, dues dissenyadores joves i emergents.

497 són els graus exactes on es troba la constel·lació d'escorpí. Amb aquesta idea, la marca ha llançat per segona vegada una col·lecció exclusiva i limitada que només es troba en dues de les 29 botigues que té a l'Estat espanyol —a la botiga de Rambla Catalunya de Barcelona i de Velázquez de Madrid—, i aquest novembre tindrà un espai en la tercera edició del REC.0.

Aquesta col·lecció que va sortir el passat 14 d'octubre, ha tingut una gran acceptació entre el públic, segons ens explica una portaveu de l'empresa. És la primera en la qual Escorpión ha col·laborat amb altres dissenyadors per fer un pas més i donar un impuls a joves dissenyadors.

Punt i creativitat

'Volíem unir la tradició del punt, que és en l'ADN de la marca i que ens acompanya des de l'inici, amb la creativitat i el disseny, i alhora experimentar tot el que es pot fer amb aquest material', explica la responsable de comunicació d'Escorpión. La col·lecció 497, que es caracteritza per ser artesanal, exclusiva i experimental, està inspirada en el documental Grey Gardens que explica la vida d'Edith Bouvir i la seva mare, familiars de Jackie Kennedy.

Exclusivitat

La intenció és que 497 surti una vegada a l'any: concretament serà una col·lecció d'hivern, ja que és quan el punt ofereix més possibilitats. A més a més serà una edició limitada ja que totes les seves peces estan treballades de manera artesanal i se li vol donar un caire d'exclusivitat. Segons la portaveu de l'empresa, tot i que la col·lecció es va pensar per dirigir-se a un públic més jove del target tradicional de la marca, també ha tingut molta acceptació entre les clientes habituals, que s'han vist motivades pel fet de poder comprar una peça única.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.