TORNAR

L'Acadèmia Igualada ofereix formació professional on line

Forma part de la unió de Centres Oberts de Catalunya

Dimarts, 18 setembre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’Acadèmia Igualada, en la seva voluntat de millorar i fer accessible els estudis de Formacio Professional a tothom, ha creat juntament amb altres centres de Catalunya la Unió de Centres Oberts de Catalunya (UCOC.es). Una associació de Centres Oficials de CFGM i CFGS que s’han unit per poder oferir els seus títols oficials en la modalitat online.

Els centres que formem part de la UCOC.es, estan avalats per una llarga experiència en la formació reglada presencial i estan autoritzats per la Generalitat de Catalunya per a ensenyar la formació professional a distància amb capacitat d’impartir i examinar als alumnes per a la consecució del Títol Oficial de Cicles Formatius que decideixin realitzar.

L'objectiu és arribar a estudiants de la comarca, i fins i tot de l’Estat espanyol, els quals, per horaris de treball o per circumstàncies familiars els hi és impossible ser presents a l’aula. L’eliminació de les barreres físiques i temporals per mitjà dels cursos per via online dels Títols Oficials de Formació Professional de Grau Mig o Grau Superior suposa obrir el camí d’una nova formació, a través d’una metodologia a distància.

L'oferta de cursos

CFGS d’Administració i Finances (LOE)

CFGS de Desenvolupament d’aplicacions web (LOE)

CFGS d’Educació Infantil (LOE)

CFGS de Gestió Comercial i Marketing (LOGSE).


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.