TORNAR

Activitat escolar de la setmana

Divendres, 28 maig 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquesta setmana els alumnes de P4 del Montclar han conegut de prop l'espectacle del circ, al Circ a les Feixes de Copons. A l'escola Joan Maragall de Vilanova, l'AMPA va organitzar una caminada de germanor.

La colla de l'AMPA que va fer la caminada

El Montclar, al Circ a les Feixes

Escola Montclar

El passat dimarts els alumnes de P-4 de l’escola Montclar van fer l’excursió que tenien programada i que van haver d’anular per la nevada al Tot Circ, el circ de les Feixes de Copons. Al matí, després d’esmorzar, els nens van poder participar en un complert ‘taller de circ’ on ells van ser els autèntics protagonistes i van poder jugar amb hola-hops gegants, rodets d’equilibri, monocicles, salta-brinques, malabars de tot tipus (diàbolos, bitlles, plats xinesos, pals de l’infern, catifes voladores....), xanques i pujar al trapezi i a la maroma d’equilibri.

A la tarda, i després de dinar dins una carpa , van poder gaudir d’un espectacle protagonitzat per un pallasso alegre i divertit, que es deia ‘Tastacirc’ i que els va fer riure molt i els va demostrar la seva habilitat amb els diferents elements de circ que ells havien utilitzat al matí. Els nens s’ho van passar molt bé, i van poder conèixer de prop el circ i tot el que l’envolta.

AMPA de l'Escola Joan Maragall

El passat dissabte, dia 22 de maig, l’Ampa de l’escola Joan Maragall va organitzar una caminada amb l’objectiu de passar un matí de dissabte en família i a la vegada conèixer les altres famílies de l'escola. Unes cent persones es van trobar a partir de les 9 del matí per fer una caminada fins a la Font de l’Anoia i el que havia estat el circuit del Colacao. Des dels més petits fins els més grans van poder gaudir de la mà del Mateu, de la Colla Excursionista de Vilanova del Camí, d’un recorregut d’una hora pel bosc vilanoví. L’Ampa va convidar a tots els assistents a l’esmorzar. L’experiència va ser molt positiva fins el punt que moltes de les famílies van considerar tornar a repetir en altres ocasions aquesta experiència.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.