//Plugins sense CDN ?>


Escola de l'Ateneu
A Les Escoles de l’Ateneu celebrem la Pasqua decorant ous amb diferents tècniques que els nens escullen i ho fem per tallers que comparteixen nens de diferents edats. Ens agrada que un nen de parvulari treballi amb un de cicle mitjà o superior, el que s’aporten els enriqueix a tots dos. També convertim les aules en obradors de pastisseria on fem unes delicioses mones que fan goig de veure a l’entrada de l’escola i després contents ens les mengem plegats.
Llar d'Infants Xiroi
Durant la setmana dels 22 al 26 de març hem fet la tapa de l'àlbum del segon trimestre, hem fet la manualitat relacionada amb la pasqua, i el més important de tot: hem fet la mona de pasqua. Així doncs, el passat divendres 26 de març els alumnes de les marietes (els grans del centre) vam fer la mona de pasqua guarnint-la amb xocolata, amb plumes i amb ous de xocolata. Sobre les 10h del matí ens l'hem menjat a classe. Els més llaminers han repetit i els no tant llaminers amb un tallet de mona han tingut més que suficient.
En acabar, ens hem posat els abrics i hem anat al parc que tenim davant del centre. Ens ho hem passat molt bé gaudint d'un dia diferent i amb un sol perfecte.