//Plugins sense CDN ?>


Aquesta guia, que s’ha fet arribar a les escoles d’arreu de la comarca, presenta de manera clara i molt didàctica les diverses activitats que s’hi ofereixen i a quina franja educativa s’adreça, des d’educació infantil, primària, secundària o post obligatòria.
Es tracta d’un a iniciativa educativa en un marc incomparable ja que el museu està format per la fàbrica de Cal Boyer i l'antiga adoberia de Cal Granotes.
Cal Boyer és una antiga fábrica tèxtil cotonera de finals del segle XIX. Conserva dues naus i una xemeneia; cal destacar les columnes de ferro colat a la planta baixa i les encavallades de fusta a les quadres superiors. En aquest espai hi podem visitar el Museu de la Pell, on dos àmbits configuren el recorregut expositiu pel món de la pell: la pell en la història, la producció, la utilitat i la significació cultural de la pell en la nostra civilització mediterrània, i un univers de pell que ens acosta a la diversitat dels seus usos i utilitats. També hi ha oberta al públic la secció L'Home i l'Aigua que pretén donar una visió de diferents aspectes del món de l'aigua relacionats amb la nostra societat. Cal Granotes és una construcció industrial del segle XVIII on s'explica l'antic sistema d'adobar vegetalment les pells utilitzat abans de la industrialització. Conserva les dues plantes típiques d'una adoberia: la ribera i l'estenedor.
joan albert torné
ódena
1 de novembre 2013.08:53h
Atenció i local , molt be´. Per nasaltres el preu també.