TORNAR

L’Ajuntament d’Igualada fa un balanç positiu a l’equador del Pla Impulsa

Més de setanta persones treballen en els plans extraordinaris d’ocupació

Dijous, 14 octubre 2010. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Quan queden encara tres mesos per finalitzar el Pla Impulsa, el consistori igualadí ha valorat de manera molt positiva la marxa dels diversos projectes, així com la feina que estan realitzant les 76 persones que hi treballen.

També s'han realitzat intervencions a l'Arxiu Comarcal

El segon tinent d’alcalde, Jordi Riba, va afirmar que, a més de fomentar l’ocupació i la formació, els resultats dels plans seran del tot positius i tangibles per a la ciutat. Així, va detallar alguns dels projectes que es porten o s’han portat a terme, com la mà de pintura a l’Escola Municipal d’Art Gaspar Camps, les tasques per convertir l'antiga porteria de l’Escorxador en refugi per a pelegrins, el manteniment de la zona verda del riu Anoia o la creació de nous carrils bici.

Desplegant la xarxa

Alguns d’aquests treballadors estan centrats en el cablejat d’edificis municipals, com l’Escola de Música, per tal que un cop estigui llesta la xarxa de fibra òptica es puguin interconnectar. En aquest sentit, Jordi Riba va destacar la importància de ‘formar els treballadors en feines que poden tenir demanda en el futur, com per exemple en el desplegament de la xarxa'.

La despesa per a la contractació d’aquestes persones corre a compte de la Generalitat de Catalunya en un 90%, mentre que el 10% restant l’afegeix l’Ajuntament. També finança el municipi els materials i els consumibles necessaris per a portar a terme les feines —a 30 de setembre, la inversió municipal en aquestes actuacions era de 52.544 euros.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.