TORNAR

Alumnes de l’Acadèmia Igualada aprenen pràctiques de Reanimació Cardiopulmonar

Els nens i nenes de 3r de primària visiten la biblioteca d'Igualada

Dimecres, 14 març 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Estudiants d'Educació Infantil de l’Acadèmia Igualada aprenen quins són els passos a seguir i com es posen en pràctica en cas de trobar-se amb una persona que pateix una parada cardio-pulmonar. D'altra banda, els alumnes de 3r de primària visiten la biblioteca per conéixer les normes que s'han de seguir quan s'està en una biblioteca i com s’organitzen els llibres.

Alumnes de l'Acadèmia Igualada a la Biblioteca d'Igualada

Una estudiant practicant la reanimació pulmonar

Una de les assignatures impartides al CFGS d’Educació Infantil de l’Acadèmia Igualada és Primers Auxilis. En aquesta assignatura els alumnes aprenen coneixements i tècniques que els permetin reaccionar davant de possibles accidents i malalties de la vida quotidiana i els ajudin en el seu futur com a educadors infantils.

Una de les afeccions més freqüents del nostre dia a dia és la parada cardio-pulmonar. Després de conèixer la metodologia d’actuació en cas de parada cardíaca i pulmonar, els estudiants d’Educació Infantil van realitzar una pràctica de RCP (Reanimació Cardio-pulmonar) amb un ninot específic per a aquesta mena d’activitat.

Els alumnes van posar en pràctica la teoria que havíen estudiat. Van començar per inspeccionar les constants vitals de la suposada víctima, després obrir la via aèria, i finalment aplicar les 30 compressions toràciques i les dues insuflacions que componen el procés de la RCP. Els estudiants, a més d'aprendre a realitzar els primers auxilis, van comprendre que una ràpida i eficaç actuació per part seva pot salvar una vida.

Visita a la biblioteca

D'altra els nens i nenes de 3r de primària de l'Acadèmia Igualada han visitat la Biblioteca d'Igualada amb l'objectiu de conéixer les normes que s'han de seguir per no molestar i respectar a les altres persones quan estan treballant a la biblioteca.

Els alumnes també han après a trobar els llibres de consulta en les diferents seccions de la biblioteca, i han vist llibres escrits en llenguatge Braile, per a les persones amb problemes de vista.

Durant la visita, la bibliotecària els ha llegtr alguns contes molt divertits, dos dels quals parlaven del respecte als altres i del treball en equip.

I finalment tots els alumnes han participat en una activitat conjunta.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.