TORNAR

Els alumnes de l'Escola Pia al musical QUÈ!

Una història de superació

Dimarts, 23 desembre 2008. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El dijous dia 18 de desembre alguns alumnes de 2n i 4t d’ESO que cursen les optatives de música i d’ ètica vam anar a Barcelona a veure el musical “Què”. Un musical distret, animat, divertit, reflexiu, tot dins d’ una història de superació.

Una història de 5 joves, cinc delinqüents menors d’edat amb causes obertes, que ingressen en un programa de conscienciació de valors mentre esperen una sentència ferma del jutge.

És una història d’inadaptació. Inadaptació d’uns joves a una realitat que no han escollit, inadaptació d’un inexpert educador social a la pràctica professional, inadaptació d’un sistema de reinserció al seu temps.

Una història que va commoure als alumnes, que els va fer riure, els va emocionar i els va fer veure que, de vegades, existeixen les segones oportunitats.

Escola Pia


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.