TORNAR

Els alumnes de P5 del CEIP Garcia Fossas visiten Can Puig

Dilluns, 1 juny 2009. 11:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Els nens i les nenes de P5 C del CEIP Garcia Fossas van anar a Can Puig, a Sant Salvador de Guardiola, per convertir-se en una tribu india durant un dia. Els mateixos alumnes ens expliquen la sortida, que va ser tot un èxit.

"Vam arribar a Can Puig. Vam agafar les motxilles i pel camí vam veure un tòtem on hi havia un esquelet de búfal. Després d’esmorzar vam anar al bosc màgic on si fas un petó a una pinya al cap d’una setmana es converteix en esquirol. Vam trobar el tresor del Cap Indi on hi havia els estris necessaris per fer un amulet de la sort que ens protegirà dels malsons.

Després de fer l’amulet vam provar de fer un tipi petitó amb pals de fusta. Ens vam fer amics d’un arbre al que vam fer un petó i una abraçada.

També ens van explicar que les estrelles eren al bosc i van pujar al cel i que tot el que trobàvem pel camí ens ho posava la mare natura, la mare terra i el pare cel..

D’aquesta manera va arribar l’hora de dinar. Després de dinar i de jugar una estoneta vam crear dos grups, per fer diferents proves:

- Fer un tipi amb pals.

- Entrar acotats com els indis.

- Estirar-nos a terra i escoltar la mare natura.

- Olorar plantes.

Mentre anàvem fent les diferents proves també ens anaven pintant. I en acabar, com a premi d’haver superat les proves, ens vam guanyar una ploma que vam posar en una cinta que vam fer.

Per últim, vam baixar al poblat indi on el tipi més gran era del gran Cap Indi i on es feien les reunions de la tribu. A l’entrada del poblat hi havia dos tòtems. Que servien de protecció juntament amb un cocodril de fusta.

Alumnes de P5 del CEIP Garcia Fossas


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.