TORNAR

Caminada familiar a Santa Maria de Miralles

Diumenge, 30 agost 2009. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L'Ajuntament de Santa Maria de Miralles organitza pel proper diumenge, 6 de setembre, una caminada familiar pels entorns del municipi. Es tracta d'una sortida apropiada per a totes les edats i té un preu de 5 euros, ja que inclou l'esmorzar. Pels menors de 12 anys és gratuït.

Font de Sant Romà, on es pararà a esmorzar - fot: poblesdecatalunya

Una caminada familiar, dirigida a tots els pares, nens, tiets, avis i gent que vulgui caminar pels entorns del poble.

Volem que els nostres nens aprenguin a estimar la natura i a compartir-la amb la seva família en un entorn com el nostre.

La passejada en família serà per camins amples i sense gaire desnivell, volem que sigui agradable i tranquila, doncs serem gent de totes les edats.

Esmorzarem als voltants d’una bonica font, tot sentint els contes de la natura que ens explicarà la Mònica Torra.

I atenció: serà premiada la famíia més nombrosa (sumarem avis + pares + fills).

Sortida: 9.30 del matí de davant de l’Ajuntament

Durada aproximada de dues hores.

Caminada molt senzilla, apta per a nens a partir de 15 dies, sempre que vagin acompanyats per un adult, fins a avis de 120 anys.

Preu: 5€/persona (inclou l’esmorzar)

Gratuït pels menors de 12 anys

Es imprescindible fer reserva al telèfon 93 808 03 01 o per correu electrònic a st.m.miralles@diba.cat abans del dia 3 de setembre.

Ajuntament de Sta. Maria de Miralles


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.